V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Soled Out: The Golden Age of Sneaker Advertising

 A Sneaker Freaker Book

Soled Out: The Golden Age of Sneaker Advertising
vyprodáno
Internetová cena: 1 432,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 790,00 Kč
Zboží není skladem
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 720
Formát: 23 x 31,5 cm
ISBN/EAN: 9781838663674
Nakladatel: Phaidon
Rok vydání: 2021
Edice: Móda / Design

'A veritable tome of sneaker history...backed by nearly a decade of research and discovery.' - Hypebeast

A riotous, 720-page celebration of sneaker culture and sporting legends, as told through the medium of vintage print advertising

More than a decade in the making, Soled Out is the definitive - and only - collection of sneaker advertisements from the footwear industry's golden age. Lovingly written and compiled by Simon 'Woody' Wood, founder of the legendary Sneaker Freaker magazine and author of The Ultimate Sneaker Book, this colossal volume combines nearly 900 vintage images with a punchy narrative full of insider stories and historical revelations.

Featuring the biggest brands, classic sneaker models, superstar athletes, and pop culture icons - from Adidas, New Balance, and Puma, to Asics, Pony, and Pro-Keds; the Nike Air Max and Converse All Star to New Balance 990 and Reebok Pump; Andre Agassi and Michael Jordan to Paula Abdul and MC Hammer - every page is laced with incredible graphics and unforgettable advertising slogans. Sit back and enjoy the spectacular scenery ahead as Soled Out powers through a 720-page marathon celebration of the rubber, leather, and mesh we wear on our feet.

Review

“Woody is an OG who loves to tell stories.” – Hypebeast

“[This] book from Sneaker Freaker is so important” – Sole Collector

About the Author

Sneaker Freaker was established in 2002 by Simon ‘Woody’ Wood as the first and only international footwear magazine. With a monthly audience reach of 10 million, it documents every collaboration, custom design, limited edition, and retro reissue in exacting detail. Based in Melbourne, Woody is recognized worldwide for his encyclopedic knowledge, inimitable writing style, and steadfast role as an authentic ambassador for all things sneakers.

ukkázka z knihy #1 ukkázka z knihy #2 ukkázka z knihy #3 ukkázka z knihy #4 ukkázka z knihy #5 ukkázka z knihy #6 ukkázka z knihy #7 ukkázka z knihy #8 ukkázka z knihy #9 ukkázka z knihy #10 ukkázka z knihy #11 ukkázka z knihy #12 ukkázka z knihy #13

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

V distribuci

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: