V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


AMBUSH

AMBUSH
vyprodáno
Internetová cena: 1 352,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 690,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 288
Formát: 21,4 x 26,2 cm
ISBN/EAN: 9780847844654
Nakladatel: Rizzoli
Rok vydání: 2025
Edice: Móda / Design

The first large-format book on AMBUSH®, one of the most influential ready-to-wear and jewelry brands to come out of Japan in the last two decades. Offering a deep dive into the brand’s teeming archive, this intuitively engineered monograph is a sleek essential for lovers of fashion, as well as streetwear enthusiasts and tech-driven lifestyle culture.

Founded in Tokyo in 2008, AMBUSH® first gained notoriety for creating the “POW!®” line of rings and chains, a design heavily indebted to American pop-art and manga which took the world of hip-hop by storm. A multi-disciplinary fashion, jewelry and design collective, AMBUSH® is the brainchild of Korean-American designer YOON and Korean-Japanese music producer VERBAL.

Championed from the very outset by the likes of Pharrell, NIGO® and Colette, YOON’s jewelry designs often include bold motifs as seen in collections drawn from everyday objects such as office stationery, safety pins, and disposable lighters. With apparel as a canvas to complete the aesthetic YOON envisioned, AMBUSH® evolved into designing unisex ready-to-wear collections. Growing into a full fashion line that often draws  inspiration from subcultures and countercultures, AMBUSH® grew a devoted following well beyond Tokyo. The brand’s uniquely crafted parts form an idiosyncratic style that led to commissions and collaborations with an illustrious list that includes Louis Vuitton (Kim Jones), sacai, UNDERCOVER, Off-White, Moët & Chandon, Bvlgari, Nike, CONVERSE, Rimowa, and GENTLE MONSTER.

About The Author

YOON is the co-founder and creative director  of AMBUSH®. YOON was appointed as the Dior Men Jewelry Director in 2018, and as Nike Global Women’s Curator in 2023. VERBAL is the co-founder of AMBUSH® and a music producer.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

V distribuci

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy